Bijuteria intră în luptă cu coronavirusul

Pandemia a adus numeroase schimbări în întreaga lume, în toate domeniile. Lupta cu virusul a reconfigurat pentru moment numeroase industrii, schimbându-le destinația.

 

Tesla produce ventilatoare pentru secțiile de ATI, Apple realizează măști sanitare, chiar și bijuteria intră în luptă cu coronavirusul. Și asta, cu toate că domeniul luxului este unul dintre cele mai afectate în orice criză. Numeroase case de bijuterii au oferit în această perioadă donații instituțiilor aflate în luptă directă cu contracararea pandemiei. Fie că au fost sub formă de contribuții financiare directe sau achiziții de echipamente medicale, măști dezinfectanți, echipamente de protecție.

 

Dintre cei care și-au făcut publice, în țara noastră, am reținut acțiunile întreprinse de Teilor și Cellini. Primii au donat 50.000 de lei spitalului din Pitești. În al doilea rând avem o campanie prin care se oferă verighete cadou pentru toți medicii angajați în prima linie a luptei împotriva virusului, care se vor căsători în acest an.

 

În mai multe locuri din lume bijuteria intră în lupta cu coronavirusul.

 

În plan extern, pe fondul închiderii totale a Indiei, Consiliul pentru exportul de pietre și bijuterii din această a donat peste 6 milioane de dolari. Banii s-au îndreptat către zecile de mii de muncitori zilieri din această industrie, dar și inițiativelor guvernamentale de luptă împotriva virusului.

 

În Hong Kong, retailerul de bijuterii Chow Tai Fook și-a orientat o parte din afacere înspre producția de măști sterile. Au ajuns la o capacitate de peste 100.000 de unități pe zi. Primele tranșe au fost distribuite celor peste 30.000 de angajați pe care compania îi are în întreaga lume.

 

Mai aproape de noi, în Europa, LVMH a anunțat achiziția a 10 milioane de măști sanitare din China. Acesta au ajuns în Italia și Spania. Conglomeratul luxului a anunțat că alte patru tranșe, în aceleași cantități, vor sosi în săptămânile următoare. Acest anunț vine după ce anterior, liniile lor de producție de parfumuri au fost intrat într-un proces de reconversie. Locul parfumurilor a fost luat de dezinfectanți sanitari pentru mâini. Primele cantități produse au fost oferite gratuit statului francez.

 

Bvlgari a făcut același lucru, împreună cu partenerul lor ICR (Industrie Cosmetiche Riunite, Lodi), sanitarii dezinfectanți ajungând în Italia. Aceiași care au donat și importante sume de bani către cercetare mai multor institute din Italia.

C.M.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *